torstai 19. tammikuuta 2012

Koulu Paska Paikka On

Noniin pääsinpäs kirjoittamaan blogiin taas 8)
Oon vaa odotellu et iskee tylsyys että saan tilaisuuden kirjoittaa XD pitäis kyl mennä ulos hurtan kaa nyt mut kirjotan nyt sit meen sen kaa ulos.

Okei noh mun päivä alko suht mukavasti en tiedä kyl tosin mikä mun päätä vaivaa ku oli kauhee päänsärky ku heräsin, ja en kyllä oo juonu alkoholia eli olkaa hiljaa. :'D
Oli siis kiva päänsärky mutta potkin itseni ylös sängystä ja hyppäsin suihkuun siellä sitte istuin noin vartin koska pidän kuumasta vedestä aamuisin....älkää dissatko. Noniin sitten laitoin hiukset eli suoristin ja näin eikä mikään tällä kertaa lentäny vessapönttöö (joo täs yks päivä mun kampa lens sinne oli kiva yrittää saada se pois sielt) ja sitten pääsin hyppää auton kyytii ja koulua kohti, en tullut yhtää myöhäs en ihmiset muuten vaa oli jo kirjottamas koetta ja mie odotin siinä iha tyhmänä et millos ne tulee, noni oli sitte tietenki matikan koe mistä en sitte tajua mitään. Piirsin vain suden siihe ja sit olin ylpee ittestäni, opettaja tosin ei ollut niin ylpee musta, sanoi kyllä että oli hieno piirros mutta olisin voinut edes laskea jotain!
Noh enhän mie tuommoisia osaa niin liikaa vaativaten minulta.
Mutta sitten päivä meni iha mukavasti kaveri tuli kouluu ja se oli pari tuntii siel sit se lähti kotii sit sain taas olla mukavasti yksin.
Sitte muuten joku kuspää heitti mun päähän lumipallon, välillä vaan mietin noide mun koulun poikien oikeeta ikää ku niitä lumipalloja teetetään ja heitellään pitkin ja poikin toisten naamaan. Ei vaan mä en kyllä ymmärrä miks ne ei ikinä aikuistu.
Ja sitten oli taas se hetki päivästä kun masennuin koska kaveri meni kotii ja muutenki vitutti se että sain lumipallon päähän :I
nonii sitte pääsin vihdoin koulusta noin 15:39 ja soitin iskälle että pääseekö hakemaan tottakai hää oli jossai kaupassa eiku hetkone ekaks soitin äitelle ja hää ei sit päässy autolla ulos tallista noni sitte soitin iskälle ja hän oli kaupas niinku sanoin jo sitte ne uhkas kävelee kotii lumimyräkäs mutta sitten onnekseni iskän kaveri Vesku heitti miut kotia oli kyllä mukava mies ku ehti heittää miut kotia.

Sitten tulin kotiin heitin itseni koneen äärelle ja aloin piirtää ja nyt sitte kirjotan tänne blogii, aivan mahtavaa,
Vielä pitäis alkaa kirjottaa se 300 sanan essee ja pitäis lukee bilsan kokeesee joka on siis ens viikol.
Ja vielä pitäis kans syödä mutta kyllä sitä ehtii.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti