torstai 5. tammikuuta 2012

Mitäs Tässä

Terve terve tervaperseet siis te jotka oikeesti luette tätä tylsää blogia. Noei mut oikeesti miks te luette mun blogeja : D mul on tylsä elämä nuff said
Mutta hei päivä lähti kivasti käyntii mukavalla hedarilla ja lihakset on iha blöö ja muutenki kauheen paska olo.
mutta sitten tämmöinen hauska ihminen tuli puhumaan minulle nimittäin Kama! 8) tuol meses on just nyt noin 3 ihmistä ja vaa yks puhuu mulle. Sad truth is sad mutta joo. Vieläki oon hirveen huolestunu iskästä..syytä en kerro sillä en saanu kertoo :I mutta siis mä en vaa uskalla jostai syystä soittaa sille. oonko vähä pussy vai mitä? tekis niin mieli vaan ottaa kännykkä kätee ja ottaa osoitekirjast iskän numero ja soittaa sille mutta mä en vaa uskalla.
noh joo se saa soittaa mulle sitte en viitti stressaa sitä lisää.Sitten eilen tilasin point commissionin ~Ethandee:lta devis nii se sai sen jo tänää valmiiks! hirveen nopee piirtäjä owo itsekki piirrän nopeesti mut hei...oikeesti laitan sen kuvan viel tähän koska tykkään vaa siitä niin himmusesti 
semmottia eikö se oleki söpö? ;3; minä hipsu vaa tuitui <3
hurr tyksin tosta todella paljon cB jos se ei tullu viel selväks..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti