lauantai 7. tammikuuta 2012

Pientä Hössötystä Vaan

Okei tää päivä starttas omituisesti..jos nii voi sanoo mutta siis öö menin joskus aamul nukkuu ja sit nukuin seittemää asti? tais olla näin ja sitte luen kaikki vihaviestit ja päläpälä sit kirjotin jounalin mutta nyt mä en vaa tajua miks tää yks ei puhu mulle se ei yhtää vastaa mulle vaikka pyysin anteeks kaikest..kai mä olen vaa liian paska ihminen että mulle vois antaa anteeks : D mutta joo kukaa ei oo puhunu mulle aamun jälkee. Aamulla olin viel masentunu mutta nyt olen tosi masentunu 8) koska näin kauheeta unta ja toi yks ei puhu mulle ja kaikki vihaa ja plöööööööööö kaikkeeee taas ja mul on parin päivän pääst synttärit..ei kyl siis yhtää tee mieli tulla vanhemmaks jostai syystä. ja ei yhtää tee mieli viettää jotai hemmetin synttäreit ku on riitaa kaikkien kaa ja vittu bläää mut joo oon edellee kipee ja seki pahenee...kiva miten asiat menee aina vaa paskemmaks :'D kai mun elämä on vaa tarkotettu menevän nii et kaikki menee aikanaan vaa paskemmaks eikä paremmaks niiku kaikki muut sanoo : D en oo ees nähny ketää melkee pitkää aikaa muutaku äitee..paitti nojaa veljee kyl kans välillä näkyy mut silti! >:C eikä iskä oo vieläkää soittanu mulle no jaa sitä odotellessa~



btw http://www.youtube.com/watch?v=juU2pVkohpo&feature=related hyvä biisi u3u

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti