keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Raivoon ja Pää Räjähtää

jep en vaa tiedä miten muuten purkaisin tätä angstia ja raivoo...muutaku kirjottaa uutta blogia...ärsyttää vaa ku kaikki on unohtanu mut ja kaikki kans kivasti vihaa mua..nojoo joitaki ihmisiä tajuan miks ne vihaa mua mut hei te jotka vihaatte mua nii kertokaa mulle MIKS te vihaatte mua, ois kyl kiva tietää..toine asia sitte semmone et musta alkaa tuntuu et mikään ei enää toimi...koska mun tunteista ei näköjää yhtää välitetä nykyää...sitä vaa luullaa et mul on kaikki okei ja et pärjään kyl tän kaiken läpi mutta todellisuudes mä en oikeesti vittu jaksais tippaakaa enää...elämänhalut on iha kokonaa menny...sanokaa vaa angstilapseks ja muuks paskaks pahoitatte mun mieltä vaa lisää..mut siis ensin meni iha hyvi elämä luisti hyvin...sitte vaa en kestäny enää tätä yhtä ihmistä enää nii nyt koko vitun maailma on mua vastaa...voi huhhu teitä ihmisä mä en vaa enää ymmärrä teitä ku otatte herneet nenää vittu kaikesta mitä sanon saanko enää ees olla täällä tai mitää ku aletaa raivoo kaikesta? nojoo mut sitte se kans et tää mun joka vuotinen perinne tuli taas tulin kipeeks ennen mun synttäriä..taas että alkaa ärsyttää ku koko ajan yskittää ja oksettaa ja vittu kaikkee...
mutjoo mul on just nyt vähä vaikeuksii irl...että jos haluatte keksii jonku lusmun syyn syyttää mua että mä oon vikapäänä nii siitä vaa vittu.
anteeks että tämmöstä tekstiä nyt mut oli pakko purkaa johki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti