maanantai 9. tammikuuta 2012

Oisko Aika?

Oisko aika kirjottaa uus blogimerkintä? 8) kyllä luulenpa et on sen aika taas UuU noniin (KISSAAAAAAAAA) joo kissa tuli owo ja nyt meni >:C mäwr *foreveralone* noh joo mutta siis! huomenna on siis mun synttärit jaja oon kipeenä taas jaja viikonloppuna on sit se desu :I toivottavasti paranen sillä jos en niin mökötän vaa kotona :C ja soittelen dramattista musiikkia :U ja itken (oikeita) feikkejä kyyneleitä 8) ja tää kirjottamine ei melkee yhtää suju ku niin monta asia ärsyttää samaa aikaa :'D
noniiiiin mulla on kans tää ällöttävä haju mun suussa joka tulee joko nenästä tai kurkusta..ja tää siis oikeesti alkaa ärsyttää :I mul on ollu tää haju nyt noin 4 päivää oon harjannu hampaat ja kaikkee...
ja sitten ei enempää noista asioista noni...wää meinaa koko ajan oksentaa ku yskin >:C nyt siis OIKEESTI! >:I mrrrrrh ja tähän loppu varmaa mun asiat :I ja ainiin mul on kans kuumetta u.u noni siinä oli kai sitte kaikki

http://www.youtube.com/watch?v=NZW-gOGykj4&feature=related siinä on viel hyvä biisi 8)

1 kommentti:

  1. Hei hyvää syntymäpäivää ^^!!

    se hau voi johtuu poskionelotulehduksest, (jos se siis on sellane mätä haju?) mulla itellä on ollu sille useit vuosii ennen ku sain antibiotikan siihe.

    VastaaPoista