perjantai 9. maaliskuuta 2012

Morso teille

Joo siis morso vaa teille kaikille mitäs teille kuuluu? sain minäki vihdoin itseni tänne kirjottamaa tylsää blogii mitä ketää ei kuiteskaa kiinnosta jeejee. Mutta siis mitäs uutta? noh täs on ny tapahtunu yhtäsuntoista kuten et erottii Hipsun kaa ja et löysin uuden, en tiedä mikä mussa on että just minä, miks joku ihminen vaivautuu suhteesee mun kaa? mä en vaa ymmärrääääää. Joo mun ei pitäis yhtää valittaa :'D ku oikeesti nii mä rakastan tätä jätkää..yli KAIKEN u__u en nyt väitä etten rakastais mun ystäviä..tietenki mä heitäki rakastan. mutta siis tämä tyyppi okei noh sanon vaa sen nimen ku kaikki kuiteski tietää sen jo eli Teemu. nonni nyt on helpompi kirjottaa, Teemu on ollu siis täällä yötä jo kaks kertaa ja mä luultavasti meen Teemun luo ens viikonloppuna, olen vähä jännittyny ku en oo ikinä ollu missää kaukana yötä XD olen noob tiedän mutta luulen et kaikki menee hyvin kuiteski. ja nyt mä en jaksa enää kirjottaa koska alkaa väsyddää eli öitä tai aamut teille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti